Workshop digitalisering: experience

Maandag 10 september  

Inspirerend netwerkevent met Sligro


Was het event in Veghel een schot in de roos? Jazeker! Op bezoek bij Sligro kwamen we wat meer te weten over wie Sligro is. We leerden wat het bedrijf voor ons als uitbaters kan betekenen op het vlak van logistiek, vorming en zintuigbeleving. Eind 2018 komt er overigens een logistiek platform van Sligro in Antwerpen.

Daarnaast gaf Guy Claessens een korte en duidelijke uitleg over de nieuwe privacy regels of ook wel GDPR genaamd. Het betreft voornamelijk het aanleggen van een duidelijk dataregister waarmee ook transparant naar de buitenwereld gecommuniceerd wordt. Dit dataregister optimaliseert je bedrijfsprocessen en kuist ook je oude data op. Een interessant weetje na de presentatie: Deliveroo en Ubereats zijn beide verantwoordelijken die zelf het doel en de middelen van de verwerking bepalen.

Tot slot werd er ook wat nader ingegaan op klantenbeleving. André en Jeroen van ‘The Performance Solutions’  gaven ons een echte wake-up call. Hoe kunnen wij als managers van een tevreden klant een echte fan maken? En hoe helpen we onze teamleden om van die klanten fans te maken? Velen van ons gingen naar huis met het idee: “dit moeten we ook doen!”.

We willen Sligro dan ook bedanken voor de rondleiding, de ontdekking van het 'ZIN Experience Centre' en vooral voor de lekkere en inspirerende hapjes. Kortom: dit event was Sligro op zijn best!

Previous
Previous

Verslag Concept Restaurant Awards 2018

Next
Next

Een slapeloze nacht in ... Parijs