Verslag Workshop Digitalisering in de Horeca

Op 18 april werden een 40-tal leden van LCB ondergedompeld in de wereld van digitale marketing.
Na een algemene maar leerrijke inleiding door adviseur/marketeer Bert Van Wassenhove kregen de nieuwe, succesvolle, digitale concepten TSJING (Mark Willems) en TAKE EAT EASY (Philippe De Schutter) de gelegenheid om hun oplossing en werkwijze voor te stellen. Na een korte culinaire pauze nam Frederik De Wachter het woord om DOOHapps ‘de Digital Out Of Home app store’ toe te lichten. Het slotwoord werd gegeven door Danny Van Assche van Horeca Vlaanderen, die ons in onze stelling bevestigde om op zoek te gaan naar de meest efficiënte wijze om deze en andere digitale trends in onze dagdagelijkse werking te integreren, zonder daarbij het persoonlijke karakter en de beleving van onze gasten te vergeten. Na het welgevulde ‘academische gedeelte’ kon iedereen een bezoek brengen aan onze gastlocatie ‘THE LOOP’: een demonstratieruimte van de nieuwste horeca & retail technologieën.

Hieronder vinden jullie alle gegeven presentaties, die zowel voor de aan- als de afwezigen een bron van inspiratie en kennis kunnen zijn. Graag tot de volgende ‘masterclass’!

Previous
Previous

Workshop Japans Koken - ISPC en Icons & Kings

Next
Next

Trendtour Leuven